Kína legnagyobb (és egyben a világ) egyik legnagyobb keresője, a Baidu megállapodott a Microsofttal, hogy az angol nyelvű találatokat innentől fogva a Bing kereső fogja szállítani.
A Baidu számára azért hasznos az üzlet elsősorban, mert napi 10 millió angol nyelvű keresést hajtanak végre keresőjükön, a Bing pedig ezeket sokkal hatékonyabban szállítaná.
Ennél viszont sokkal nagyobb áttörést jelent a Microsoft részéről ez a megállapodás, hiszen korábban a Google sokáig próbálkozott hasonló egyezségre jutni a kínai óriással, sikertelenül. A Google (szinte egyedülálló módon a világon - ekkora piacon pedig mindenképpen) mindösszesen 11%-os részesedéssel van jelen a kínai piacon, a Bing pedig még ennyivel sem, elhanyagolható, 1% alatti keresést tudhat magáénak.
A Google kontra Bing magánküzdelemben tehát ezúttal a Microsoft keresője nyerte a menetet, rohamosan felzárkózva az eddig szinte monopolhelyzetben levő "guglihoz".