Megvolt az IH2007 eddigi legjobb előadása Dobó Mátyás előadásában. A keresőket érintő vonatkozása annak az elismerése, hogy a keresőpiacot a 90-es évek vége felé elveszítettük, és ez stratégiai hibának bizonyult, ugyanis ma az összes internetes bevétel több mint 60 százaléka, már keresőkben koncentrálódik. Óriási hibát követtek el ezzel a magyar fejlesztők. Ő most ugyanezt a veszélyt látja a webkettes szolgáltatások piacán. A néhány nagy ilyen jellegű szolgáltatás teljesen zárt maradt, és éppen ezért el is vesztette az innovativitását (Gondoljatok csak arra, mennyire nem fejlődött pl az iwiw szolgáltatás szempontból). A külföldi szolgáltatók pedig egyre gyorsabban magyarítják a felületeiket, ééppen ezért ez sem fog megmaradni versenyelőnyként.
Tanulságok, megoldási javaslatai:
- több nyitottság (facebook, mint pozitív példa a kicsik beengedésére)
- kicsik támogatása