Ezzel a címmel jelent meg a HVG mai számában cikk az online reklámpiacról, melyhez az ETARGET keresőmarketing cég Index általi felvásárlása adta az aktualitást. Érdemes elolvasni! A cikk: Célzott találatok
Az őszi Keresőmarketing napont egyébként számomra rendkívül szimpatikussá vált Peter Vidovic Etarget alapító hozzáállása. Miért ne lehetne felvenni a versenyt a világ az adott területen legnagyobb cégével? Ugyanis pontosan ugyanazt a piacot célozták meg, mint a Google az Adwords és AdSense szolgáltatásával. Ez igen! Gratulálok!
Az ETARGET hirdetési rendszerének egy előnyére mindenképpen szeretném felhívni a figyelmet. Ha valaki saját keresőt fejleszt, kulcsszavas hirdetést, csak az ETARGET tud biztosítani. A Google a saját találatait erőlteti hozzá, ha keresni akarsz, ilyenkot tehát az ETARGET hirdetések jelentik a megoldást.