HTML

Precognox

 precognox-logo-cmyk-620.jpg

A blog készítői a Precognox Kft. keretein belül fejlesztenek intelligens, nyelvészeti alapokra épülő keresési, szövegbányászati, big data és gépi tanulás alapú megoldásokat.

Az alábbi keresődoboz segítségével a Precognox által kezelt blogok tartalmában tudsz keresni. A kifejezés megadása után a Keresés gombra kattintva megjelenik vállalati keresőmegoldásunk, ahol további összetett keresések indíthatóak. A találatokra kattintva pedig elérhetőek az eredeti blogbejegyzések.

Ha a blogon olvasható tartalmak kapcsán, vagy témáink alapján úgy gondolod megoldással tudunk szolgálni szöveganalitikai problémádra, lépj velünk kapcsolatba a keresovilag@precognox.com címen.

Precognox Blogkereső

Document

opendata.hu

opendatahu45.jpg

Az opendata.hu egy ingyenes és nyilvános magyar adatkatalógus. Az oldalt önkéntesek és civil szervezetek hozták létre azzal a céllal, hogy megteremtsék az első magyar nyílt adatokat, adatbázisokat gyűjtő weblapot. Az oldalra szabadon feltölthetőek, rendszerezhetőek szerzői jogvédelem alatt nem álló, nyilvános, illetve közérdekű adatok.

Facebook oldaldoboz

Blog figyelése (RSS)

 Add hozzá az RSS olvasódhoz

Ha levélben szeretnél értesülni az új cikkekről:

Star Wars text mining

visualizing_star_wars_movie_scripts_precognox.jpgA long time ago, in a galaxy far, far away data analysts were talking about the upcoming new Star Wars movie. One of them has never seen any eposide of the two trilogies before, so they decided to make the movie more accessible to this poor fellow. See more...

Főbb témák

adat (8) adatbányászat (11) adatelemzés (9) adatok (13) adatújságírás (16) adatvizualizáció (19) AI (19) alternatív (6) alternatív keresőfelület (28) analitika (6) beszédtechnológia (13) big data (55) bing (14) blogkereső (6) CEU (6) clustering (6) conTEXT (8) dashboard (6) data science (9) deep learning (18) egészség (7) egészség kereső (7) előadás (7) emócióelemzés (35) Facebook (9) facebook (8) gépi tanulás (18) google (59) Google (33) gyűlöletbeszéd (7) hackathon (10) hálózatelemzés (14) intelligens keresés (6) internetes keresés (35) internet hungary (6) képfeldolgozás (8) képkereső (8) keresés (87) kereséselmélet (8) keresési felület (6) keresés jövője (57) keresés problémái (41) keresők összehasonlítása (9) keresőmotor (16) keresőoptimalizálás (8) kereső szándéka (11) kereső tanfolyam (9) kereső teszt (15) kognitív nyelvészet (12) konferencia (46) könyvajánló (25) korpusznyelvészet (14) közösségi keresés (8) közösségi média (8) különleges keresők (7) kutatás (9) LDA (10) lda (10) live (13) machine learning (9) magyar kereső (9) marketing (8) meetup (41) mesterséges intelligencia (19) metafora (7) mobil (37) mobil keresés (17) Neticle (9) NLP (8) NLP meetup (17) Nuance (9) nyelv (7) nyelvészet (32) nyelvtechnológia (76) open data (12) open knowledge (7) orosz (6) Pennebaker (6) politikai blogok (22) Precognox (65) Precognox Labs (14) Python (14) R (19) spam (6) statisztika (12) számítógépes nyelvészet (9) szemantikus keresés (19) szemantikus kereső (9) szentimentelemzés (37) szöveganalitika (7) szövegbányászat (22) társadalomtudomány (7) tartalomelemzés (56) tartalomjegyzék (6) tematikus kereső (20) topik modellek (6) Twitter (18) twitter (15) vállalati kereső (7) vertikális kereső (9) vizualizáció (13) yahoo (27) Címkefelhő

A blog tartalmai CC licenc alá tartoznak

Creative Commons License
Kereső Világ by Precognox Kft. is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Based on a work at http://kereses.blog.hu/.
Permissions beyond the scope of this license may be available at http://precognox.com/.

A Kereső Világ blogon közölt tartalmak a Precognox Kft. tulajdonát képezik. A tartalom újraközléséhez, amennyiben nem kereskedelmi céllal történik, külön engedély nem szükséges, ha linkeled az eredeti tartalmat és feltünteted a tulajdonos nevét is (valahogy így: Ez az írás a Precognox Kft. Kereső Világ blogján jelent meg). Minden más esetben fordulj hozzánk, a zoltan.varju(kukac)precognox.com címre írt levéllel.

Creative Commons License

Nevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd!

 

Interjú a Google magyar képviselőjével

2008.12.20. 09:44 Szerző: Kereso75 Címkék: google spam

Az Fn.hu interjúját mindenkinek ajánlom olvasásra. Csak én látok ebben a részben ellentmondást?

A magyar internet 3-5 évvel le van maradva az amerikai mögött, ott mégsem öltött veszélyes méreteket, hogy mindenki spammeléssel akarja felhozni az oldalát. De természetesen küzdenünk kell a searchspam ellen, amit nyilván nem lehet csak algoritmussal vizsgálni. Emberi forrásokat kell bevetni. Sokan dolgoznak külső helyekről a cégnek, pontosan ilyen feladatokkal megbízva. Figyelik a relevanciát. Az algoritmus fejlesztése mellett nagyon sok visszajelzés érkezik az úgynevezett webmesterfórumunkra is.

Ha nincs veszélyes mértékű probléma a search spam-el, akkor miért is kell sok külsős embert is alkalmazni arra, hogy ezt kézzel ellenőrizzék? Személyes véleményem az, hogy kereskedelmi jellegű értéket hordozó kulcsszavak esetében már magyarul is sokszor túlsúlyban vannak a Google találataiban a kereskedelmi jellegű eredmények.

A Kereső Világ a Precognox Precognox szakmai blogja A Precognox intelligens, nyelvészeti alapokra építő keresési, szövegbányászati és big data megoldások fejlesztője.

3 komment • Kövess Facebookon • Iratkozz fel értesítőre

A bejegyzés trackback címe:

https://kereses.blog.hu/api/trackback/id/tr13832816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rung András · http://www.twitter.com/rungandras 2008.12.20. 15:59:43

Gondolom a megelőzés a lényeg, meg lehet, hogy az Usában is épp feltörekvőben van. Bár nekem az a tapasztalatom, hogy Magyarországon a SEO-t is agyatlanul csinálják az emberek, kb. abban a stílusban, hogy a Jóskának is audi a8-asa van, nekem is az kell. A riport egyébként kellemes volt, de nekem egy kicsit túl lájtos. Igazán kevés konkrétumot mondott (gondolom ez a szakmája, hogy ne sok konkrétumot mondjon), az viszont nagyon furcsa volt, hogy a riporter miért ragaszkodott olyan görcsösen ahhoz, hogy keresőoptimalizálás vagy hirdetés. Mit mondjon erre egy lényegében hirdetésekből élő cég képviselője?

Kereso75 · http://kereses.blog.hu 2008.12.21. 20:26:31

Valóban, nem túl jó a kérdés. Az audi-s példánál maradva, kicsit olyan, mintha egy audi márkaképviselet vezetőtől megkérdeznék, hogy melyiket tartja jobbnak az audi-t vagy a bmw-t. Peresztegi javára irandó, hogy mértéktartóan nyilatkozott a kérdésben.

Rung András · http://www.twitter.com/rungandras 2008.12.23. 11:14:40

Igen, nagyon kulturált volt a válasz. Főleg, hogy a riporter kétszer is megkérdezte ugyanazt:) Jó szóvivő.
süti beállítások módosítása