A twitter egyik hiányosságaként rótták fel eddig, hogy a keresés területén elég gyengén muzsikált, ugyanis nem túl hatékony volt a saját keresési megoldása. A problémát most egy huszárvágással megoldották, a tegnapi nap folyamán, ugyanis megvásárolták a summize keresőt, ami a twitter bejegyzésekben keres. A frigy annyira gyors volt, hogy a summize oldala már most a search.twitter.com-ra vezet, de a későbbiekben még szorosabban integrálni akarják a keresőt a felületbe. Üzleti jelentősége ott van a kérdésnek, hogy a twitter máig nem igazán oldotta meg a bevételi oldal kérdését, és ebben komoly előrelépés lehet a jó kereshetőség, ahol rögtön adódik a lehetőség a kulcsszavas hirdetésekre.
Egyébként a summize esete mutatja, hogy egy lehetséges út keresés területén fejlesztő cégek számára, hogy meglévő szolgáltatásokhoz fejlesztenek külső szakértőként jobb, hatékonyabb keresési megoldásokat.
A summize blogján található történet mindenképpen olvasásra érdemes!