Dobó Mátyás és Berényi Konrád is ír a FaceBook jelenségről, mindketten felvetve azt, hogy bizony hatással lehet ez a magyar webes társadalomra. A keresést érintő jelentősége a kérdésnek, hogy ezek a hálózatok keresési hellyé is válhatnak a közeljövőben. Példának okáért a Facebookban lehetőséged van arra, hogy az ismerőseid mozi vagy zenei ízlése alapján válogass. Nem véletlen, az utóbb tapasztalt tülekedés a hirdetési vonalon a közösségi hálózatok területén.
Mit tehetnénk? Jó lenne, ha végre az iwiw esetleg a myvip (tulajdonosai) a fejéhez kapna és rájönne, hogy miután a külföldi szolgáltatók a videóküldést lenyomták, jönni fog a közösségi háló is. Egyetlen megoldás van, megpróbálni ugyanazt a nyitást, amit a Facebook megtett, mielőtt átszivárog a közönség legaktívabb és marketing szempontból egyébként pedig legértékesebb része. Használjuk már ki egyszer a magyar fejlesztőkben levő potenciált. És hogy nem a levegőbe beszélek: a Facebook jelenleg már 20(!) országban van a 10 leglátogatottabb oldal között.
Ne mondjátok, hogy nem szóltunk előre...